Keď sa ma ako malého dievčatka niekto spýtal, čím chcem byť, moja odpoveď bola vždy jednoznačná- učiteľkou. Na rozdiel od mojich rovesníkov, ktorí často nevedeli, kam ísť na strednú školu, ja som mala v tom jasno. Vyštudovala som strednú pedagogickú akadémiu v Turčianskych Tepliciach a pokračovala som na Pedagogickej fakulte v Trnave v odbore Predškolská pedagogika. Milujem deti a rada s nimi trávim čas. Rada ich pozorujem, ako napredujú, a s radosťou im ukazujem nové veci. Svoju prax som začala v štátnej škôlke, kde som sa naučila základy predškolskej pedagogiky. Po niekoľkých rokoch som však cítila potrebu vyskúšať niečo nové a objaviť iné prístupy k vzdelávaniu, a tak som si našla miesto v súkromnej škole, ktorá pracovala s Montessori materiálom. Táto zmena mi priniesla obrovské množstvo nových skúseností a inšpirácie. Práca s Montessori metódou mi ukázala, aké dôležité je pristupovať ku každému dieťaťu individuálne, rešpektovať jeho tempo a podporovať jeho samostatnosť. Naučila som sa, ako deti vnímajú svet cez zmyslové a praktické aktivity, a aké dôležité je im tieto skúsenosti sprostredkovať. Táto práca ma nesmierne obohatila a posilnila môj prístup k učeniu a výchove. Zistila som, že keď spojím svoju vášeň pre prácu s deťmi s učením sa novým veciam, dokážem vytvoriť prostredie, v ktorom deti môžu rásť a rozvíjať sa v bezpečnom a podpornom prostredí.